Početna Reklamacije
Radi što kvalitetnijeg pružanja usluga i efikasnijeg kontakta sa korisnicma u sistemu JKP “ Objedinjena naplata“, u skladu sa članom 92, stav 2, Zakona o zaštiti potrošača, u JKP “Objedinjena naplata” Niš oformljena je i Komisija za rešavanje reklamacija kao i savetodavno telo.
Komisiji korisnici mogu upućivati prigovore:
– pismom na adresu: JKP “Objedinjena naplata” Niš, 18000 Niš, ul.Nade Tomić br. 7,
– dopisom dostaljenim preko Korisničkog servisa JKP “Objedinjena naplata”
– preko E-mail adrese: reklamacije@jkponnis.rs
Komisiju za rešavanje reklamacija čine predstavnici JKP “Objedinjena naplata” Niš i Centra za zaštitu potrošača “Forum” Niš.
Rešenje o obrazovanju Komisije za rešavanje reklamacija možete videti OVDE.
Rešenje o imenovanju Savetodavnog tela možete videti OVDE
Obaveštenje korisnicima o vansudskom rešavanju spora možete videti OVDE.
Pravilnik o uslovima i načinu rešavanja reklamacija možete pogledati OVDE
Obrazac za reklamacije možete preuzeti OVDE