Комисијa за решавање рекламација

Ради што квалитетнијег пружања услуга и ефикаснијег контакта са корисницма у систему ЈКП “ Обједињенa наплатa“, у складу са чланом 92, став 2, Закона о заштити потрошача, у ЈКП “Обједињенa наплатa” Ниш оформљена је и Комисијa за решавање рекламација као и саветодавно тело.

 

Комисији корисници могу упућивати приговоре:

 

– писмом на адресу: ЈКП “Обједињенa наплатa” Ниш, 18000 Ниш, ул.Наде Томић бр. 7,
– дописом достаљеним преко Корисничког сервиса ЈКП “Обједињенa наплатa”
– преко Е-mail адресе: reklamacije@jkponnis.rs

 

Комисију за решавање рекламација чине представници ЈКП “Обједињенa наплатa” Ниш и Центра за заштиту потрошача “Форум” Ниш.

 

Решење о образовању Комисије за решавање рекламација можете видети ОВДЕ.

Решење о именовању Саветодавног тела можете видети ОВДЕ

Обавештење корисницима о вансудском решавању спора можете видети ОВДЕ.

Правилник о условима и начину решаванја рекламација можете погледати ОВДЕ

Oбразац за рекламације можете преузети  ОВДЕ